Veel gestelde vragen

Waardevermindering na retournering

De consument is aansprakelijk in de volgende gevallen voor eventuele waardevermindering van het product. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Er zijn duidelijke gebruikssporen zichtbaar: Als het product gebruikssporen vertoont die verder gaan dan nodig is om het product te beoordelen.
  • Het product beschadigt of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen: Bijvoorbeeld door onzorgvuldig gebruik of slechte verpakking tijdens de retourzending.
  • Het product onvolledig is: Wanneer het product niet compleet wordt teruggestuurd, zoals het ontbreken van onderdelen, een gebruiksaanwijzing of accessoires.
  • Als het filtermedia dat nat of vuil is geworden betreft moeten we helaas 100% waardevermindering rekenen omdat dit niet meer verkoopbaar is in verband met visziektes en parasieten.
Bedenktijd (maatwerk producten)

Producten die u via deze webwinkel koopt worden op maat volgens de door u ingevoerde specificatie gemaakt. Het herroepingsrecht is dan ook niet van toepassing. De verkoop is hiermee na succesvolle betaling definitief.

Retourkosten bij weigering aan de deur of het niet ophalen bij een ophaalpunt

Als je pakket niet bezorgd kan worden, wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Haal je het daar niet op, dan moeten we helaas de retourkosten in rekening brengen. Zodra het pakket terug is bij ons, wordt je bestelling (gedeeltelijk) geannuleerd. Dit geldt ook als je het pakket weigert bij de deur. Als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Waarom staat er Mollie op mijn betalingsafschrift?

Op uw betalingsafschrift staat een andere naam dan Hardscape shop

Voor de betalingen maakt Maylino gebruik van de diensten van Mollie. Dit is een gerenommeerde partij die betalingen verzorgd voor online dienstverleners.

Mocht u vragen hebben over uw betaling, neem dan contact met ons op. Mollie heeft geen inzicht in de bestellingen die geplaatst worden en verzorgen enkel de betalingen op onze website.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.


+316 16479715

Let op: indien je bestelling retour komt vanwege het door jou foutief invullen van het afleveradres, zullen er kosten in rekening gebracht worden voor het opnieuw moeten versturen van je pakket.

Wilt u uw product ruilen?

Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen via mail of WhatsApp. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Email:
Telefoon: +316 16479715

Bestelling volgen

Na verzending ontvang je een track & trace code om je zending te volgen.

Je kan het Bestelling volgen formulier gebruiken om de status van je bestelling te zien.

Vul je bestelnummer hieronder in en klik op de "Volgen" knop om je bestelling te volgen. Deze kun je terug vinden op je ontvangstbewijs en in de bevestigings-e-mail die wij je hebben toegestuurd.

Als je een account heb aangemaakt kun je via Mijn account op het tabblad Mijn bestellingen de status bekijken.

Gebruikte producten

Soms verkopen we gebruikte producten. De garantie is dan verkort naar 12 maanden. Dat het om een gebruikt product gaat staat op de product pagina, afreken pagina en facturen.

Wat onze klanten zeggen
5 beoordelingen